dinsdag 5 april 2011

Addy van den Krommenacker wil 3D-shows

Mode-ontwerper Addy van den Krommenacker gaat voor zijn nieuwe shows samenwerken met Philips. “Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal technisch mogelijk is. Dat wilde ik ook”, aldus Addy.
“Ik wilde de huidige technieken graag meer benutten in mijn shows. Er is tegenwoordig zoveel mogelijk. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Voice of Holland. Ik hou ervan dat heel mijn collectie op een spectaculaire manier getoond wordt”, vertelt Addy van den Krommenacker bij Omroep Brabant. “De bedoeling is om tijdens mijn volgende shows alle nieuwe mogelijkheden op gebied van 3D volledig te benutten.”
Het eerste project is een 3D-film op blu-ray.“We zijn begonnen met de shows van Rome en Amsterdam in 3D op te nemen. En van daaruit zijn we verder gaan denken. Uiteindelijk kwamen we bij Philips uit.”
De première van de film vindt over twee weken plaats in Den Bosch. “Op 21 april hebben we een feestje in mijn zaak. Daarna wordt hij officieel uitgebracht. Van den Krommenacker is nu al dolenthousiast. "Ik heb nu al stukjes gezien en ik stond echt versteld. Als je de shows in 3D ziet, is het net of je er midden in zit. Geweldig.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten