zondag 10 april 2011

Catwalktraining Aqua Bendita en Modelsway

Ik werd gebeld door Modelsway of ik een catwalktraining wilde geven in Apeldoorn. Dat leek me erg leuk en ik ging op het aanbod in. Badmerk Aqua Bendita bracht de laatste bikini's mee en zou bepalen welke modellen op de voorgrond moesten komen. Nadat de training al een uur bezig was en de meiden wisten hoe ze moesten lopen en poseren kwamen we erachter dat het niet was wat Aqua Bendita wilde. Ze wilden stralende en lachende modellen die lekker gek deden op de catwalk. Dat was wel even switchen, maar uiteindelijk kwam dat ook goed. Het waren erg leuke meisjes en ik heb er ook zeker weer van geleerd. Ik denk wel dat richtlijnen bij een show heel belangrijk zijn. Als 2 modellen tegelijk moeten lopen is het het mooist om dat precies tegelijk te laten gebeuren. Ook de poses zijn het mooist als die tegelijk gaan. Aqua Bendita maakte dat niet zoveel uit en dat was wel jammer. Modellen laten lachen was wel een super idee! Hierboven het krantenbericht uit de Apeldoornse Courant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten