dinsdag 6 september 2011

De 2e editie van F for Fashion op het B-there festival (B*Fashionable)

22 t/m 29 oktober vindt het B*There festival weer plaats op verschillende locaties in Den Bosch.

Op 25 oktober om 20.30 uur is het tijd voor B*Fashionable. B*There is daarvoor een samenwerking aangegaan met F for Fashion, Stichting Jong Actief en de Muzerije.

Adres:
de Muzerije
Hinterhamerstraat 74
Den Bosch, Netherlands

B*Fashionable is een fashionevent dat bestaat uit een workshop en een modeshow.

Tijdens de show zullen er modellen te zien zijn die normaal de kans niet krijgen, omdat ze niet de ideale maten of lengte hebben. Bij deze modellen draait het om echte uitstraling. De modellen zijn geselecteerd door een jongerenjury en krijgen catwalktrainingen om te leren lopen en poseren.
Het thema van deze editie is urban en daarom zijn we een samenwerking aangegaan met Britain en America Today. Deze winkels zullen in de show hun nieuwste collectie showen!

De entree is gratis! Reserveren voor de modeshow kan telefonisch via de Verkadefabriek: 073-6818160 of aan de kassa van de Verkadefabriek.

Kaartjes ophalen uiterlijk 1 uur voor aanvang van de show bij de Muzerije.

Voorafgaand aan de show is er de mogelijkheid om mee te doen aan een workshop T-Shirts maken door Your Cup of T. Deelname is gratis, inschrijven kan via info@b-there.nl. Tijdens deze workshop kun je je eigen T-shirt maken met coole opdruk. Helemaal zoals jij het zelf wilt.

Voor meer informatie: www.fforfashion.nl en www.b-there.nl



2 opmerkingen:

  1. wow thanks, it is awesome, I'll be there! it is very close to me and free, thats is just perfect! will u come too? Sorry, i dont speak Dutch that well so i dont know what u said.
    i go with my bf, he is Dutch, if u want you can join us. this is my email: viktoriasstyleblog@gmail.com
    or my blog:
    viktoriasstyle.com

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Leuk!

    btw. Ik heb even een probleemtje met me blog, want het kan zijn dat je me posts niet meer in de leeslijst ziet staan omdat ik me URL heb veranderd! Daarom moet je me even ontvolgen en daarna weer opnieuw volgen! Dan klopt alles weer! Sorry voor het ongemak!

    Life-la-dolce-vita.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen